FinalRebellion
Void and Los demand you login and post on forums. :]


Come join the greatest clan on xat!
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Mikey Teh Link Main

avatar

Posts : 37
Join date : 2011-09-19

PostSubject: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 10:42 pm

as we all know it is AAK DAY on the 27th of july!!!!!!!!!!

SOOOOO post your AAK DAY ideas's here........
there's no limits to what will happen in FR on AAK day be creative people.........

lol!


Last edited by Mikey Teh Link Main on Wed Jul 11, 2012 10:47 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
OathKeeperRoxas

avatar

Posts : 257
Join date : 2011-09-25
Location : Traverse Town

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 10:42 pm

ummmmmmm idk lol

_________________
Back to top Go down
SkySong

avatar

Posts : 42
Join date : 2011-09-20
Age : 20
Location : Land of Ooo

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 10:48 pm

I say we bake him a cake with a picture of Mikey's ass printed on it.
Back to top Go down
Mikey Teh Link Main

avatar

Posts : 37
Join date : 2011-09-19

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 10:51 pm

LMAO!!!!! srsly sky i loled hard xD
Back to top Go down
SkySong

avatar

Posts : 42
Join date : 2011-09-20
Age : 20
Location : Land of Ooo

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 10:52 pm

Mikey Teh Link Main wrote:
LMAO!!!!! srsly sky i loled hard xD
xD Trust me, he'd love it. He would do so many things with it :B
Back to top Go down
Mikey Teh Link Main

avatar

Posts : 37
Join date : 2011-09-19

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 11:09 pm

not active enough this..... this is about aak!!!!!!
Back to top Go down
Rocket Raccoon

avatar

Posts : 9
Join date : 2011-09-27
Age : 23
Location : Melbourne, Australia

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 11:13 pm

Fuck AAK and his european ilk. 7/27 is my fucking birthday and I'm celebrating my life, not some pommy fuck. ily tho aak.
Back to top Go down
http://crawlingrodent.comuv.com
Mikey Teh Link Main

avatar

Posts : 37
Join date : 2011-09-19

PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wed Jul 11, 2012 11:23 pm

rodax you need more fucking love mannnnn... btw move your BDAY!!!!!! 27th is AAK'S DAY DON'T MAKE ME RAGE YOUR ASS HARD
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    

Back to top Go down
 
AAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FinalRebellion :: Final Rebellion News :: Announcemets-
Jump to: